چند خبر از بیمه سلامت استان ایلام غرب آنلاین / مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: در راستای ضرورت کاهش مراجعات بیمه شدگان تحت پوشش و جلوگیری از شیوع کرونا اعتبار تمامی دفاتر بیمه سلامت بجز صندوق ایرانیان تا فروردین ماه ۱۴۰۰ بصورت خودکار تمدید شد. دکتر نورالدین رحیمی ضمن قدردانی از پرسنل بهداشتی و مدافعان […]

چند خبر از بیمه سلامت استان ایلام

غرب آنلاین / مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: در راستای ضرورت کاهش مراجعات بیمه شدگان تحت پوشش و جلوگیری از شیوع کرونا اعتبار تمامی دفاتر بیمه سلامت بجز صندوق ایرانیان تا فروردین ماه ۱۴۰۰ بصورت خودکار تمدید شد.

بیمه سلامت ایلام سالانه ۱۳۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان پرداخت می‌کند -  ایرنا

دکتر نورالدین رحیمی ضمن قدردانی از پرسنل بهداشتی و مدافعان سلامت اظهار داشت: با تمدید دفترچه بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر پیشخوان نیست و این کار بصورت سیستمی صورت می گیرد.

وی افزود: دفترچه بیماران خاص دارای بیمه ایرانیان نیز تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید اعتبار شدند.

رحیمی یادآور شد: بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می کند و بطور میانگین هر بیمار کرونایی ۴۰ میلیون ریال برای سازمان بیمه سلامت هزینه دارد و دفترچه های این افراد که اعتبار آنها به پایان رسیده بصورت خودکار و سیستمی تمدید شده است و می توانند از خدمات سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام اظهار داشت: ۳۴۶ هزار نفر از جمعیت استان را در قالب صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار روستاییان و عشایر، ایرانیان و سلامت همگانی را تحت پوشش دارد.

وی یادآور شد: این بیمه، سالانه بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می‌کند.

۳۸۹ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای ۲۲۶ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۲۱ دفتر پیشخوان تحت پوشش است

به مناسبت هفته بیمه سلامت مدیر کل وجمعی از همکاران با نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه ایلام دیدار نمودند 

مدیر کل بیمه سلامت در این دیدار ضمن ارائه گزارش مبسوطی از خدمات وعملکرد بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد : با توجه به حوزه کاری اداره کل بیمه سلامت تعداد ۳۴۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه می باشند واز این تعداد ۲۲۰ هزار عشایر وروستاییان را شامل می شود که بصورت رایگان تحت پوشش می باشند واز خدمات این اداره کل بهره مند گردیده اند . همچنین این اداره کل با تعداد ۲۸۶ مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان عقد قرارداد نمده تا به بیمه شدگان این اداره کل ارائه خدمت نمایند .

مدیر کل بیمه سلامت در ادامه سخنانش تصریح کرد : اداره کل بیمه سلامت همگام با سازمان در اجرای طرحهای نسخ نویسی ونسخ پیچی الکترونیک ، هوشمند سازی واجرای طرح بیمه سلامت همگانی پیشرو ودر استان اجرایی نموده است تا باعث رضایتمندی ابیشتر مراجعین گردد .